Random tények #1

Az eddigi oldalaimon nagy sikernek örvendtek az ilyen jellegű bejegyzések. :) Emiatt úgy döntöttem, hogy itt is nyugodtan publikálhatok személyes posztokat. Most éppen 30 tényt gyűjtöttem Nektek magamról. Néhányat már valószínűleg tudtatok, de azért előfordulhat, hogy újat tudok mondani, legalábbis nagyon remélem.


  • Két nővérem van, és egy anyukám meg egy apukám.
  • Egy kis faluban élek, Zala megyében.
  • Már "csak" egy nagymamám él.
  • Nagyon alacsony a vérnyomásom. Az orvos néha megkérdezi, hogy élek-e még, mert alig tudja mérni. :D
  • A bal térdem felett van egy heg. Még gyerekként szereztem, beleállt a lábamba egy kagyló a Balatonon.
  • Jobb kezes/lábas vagyok.
  • 164 cm magas vagyok, és 53 kg.
  • 37-es a lábam.
  • Nem tudok úszni. :(
  • Közel lakom a Balatonhoz, nyaranként amint tudok, már megyek is.
  • A csengőhangom az FC Barcelona himnusza.
  • Évek óta focizom, szeretem nézni is. Az FC Barcelona a kedvenc csapatom.
  • Ölelgetős vagyok, jobb megölelni valakit, mint lenyomni 3 puszit, számomra az kicsit személytelen.
  • Több fiú barátom van, mint lány.
  • Hal-ellenes vagyok, nem igazán szeretem, ha hús, akkor csirke!
  • A kukoricát semmilyen formában nem eszem meg. Imádom a pizzát, de kizárólag kukorica nélkül.
  • Nem szeretem a fehércsokit.
  • Nem iszom meg a buborékos ásványvizet, csak a menteset!
  • Nem eszem fehér kenyeret.
  • A palacsintát nem szoktam töltve enni, simán szeretem, úgy a legjobb.
  • Csoki = Milka. Másikat nem eszem. :)
  • Jöhet minden édesség, ami kókuszos!
  • Kávéfüggő vagyok.
  • Imádom a sajtot!
  • Betegség esetén sem szedek gyógyszert SOHA!
  • Utálom, ha valaki hagyja, hogy csipogjon a mikró... Sosem várom meg.
  • Mindenről listát írok, még a listaírásról is van listám.
  • Maximalista vagyok.
  • Nagy álmom, hogy bejussak a Camp Nouba, és ha már Barcelonában vagyok, szívesen megnézném a Sagrada Familiát is.
  • Szeretek mesét nézni. :$ A hagyományos Disney mesékre gondolok, nem a mai agymosásokra!
“Everybody thinks I’m weird.” well, maybe… I am.  - I'm Not Dead and I'm Not for Sale
Nem vagyok fura, csak limitált kiadású... :D
Facebook

Tumblr
Other...
Style†DIY†Happiness†Ideas†Life

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése